Manier van werken

Manier van werken

Voor het maken van een afspraak kunt u zich bij mij telefonisch of per e-mail aanmelden. Er zal dan eerst een telefonische screening ingepland worden (ca 15 min.) om te beoordelen of ik een geschikte behandeling kan bieden. Als uit dit gesprek blijkt dat ik u verder kan helpen, dan volgt een intakeprocedure. De intake bestaat vervolgens uit twee à drie gesprekken. In deze gesprekken probeer ik samen met u zicht te krijgen op uw klachten en wensen wat betreft behandeling. Na het intakegesprek volgt een vervolggesprek waarin ik u adviseer over de behandeling en waarin we samen een behandelplan opstellen. In het behandelplan staat welke doelen en thema’s voor u belangrijk zijn en maken we afspraken over de meer praktische zaken zoals duur, frequentie en evaluatie.

Wachttijden

Datum: 08-12-2025
Op dit moment heb ik weer plek voor individuele clienten.

Waarneming

Bij langdurige afwezigheid probeer ik altijd te zorgen voor vervanging zodat de behandeling verder kan gaan. Bij korte afwezigheid, zoals vakanties, plan ik in principe geen vervanging in.

Klachten

Als u een klacht heeft over de bejegening of over de behandeling, dan kunt u dat altijd met mij bespreken. In een gesprek kunnen we dit hopelijk samen oplossen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van de LVPP.